علی اکبر اسحاقی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان، افزود: معمولا در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرایش های مختلف سیاسی حضور فعال دارند و شهروندان هم با حضور همیشگی خود در صحنه های مختلف انقلاب ، بار دیگر توطئه های دشمنان را همانند گذشته نقش برآب می کنند.

وی با گرامیداشت چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، معادله دشمنان و استکبارجهانی را برهم می زند.

معاون فرمانداری ابرکوه ، تصریح کرد: مردم علاوه برحضور باشکوه در راهپیمایی ، در انتخابات پیش رو هم که دوم اسفند ماه آینده برگزار می شود، حضور حداکثری خواهند داشت و بار دیگر امید دشمنان را به یاس مبدل خواهند کرد.

وی از وحدت به عنوان یکی از مولفه های مهم امنیت یاد کرد و گفت: دشمنان از انسجام و وحدت مردم و مسوولان ترس دارند و آن را سد راه رسیدن به اهداف شوم خود می دانند.

اسحاقی ، یادآور شد : اراده، ایمان و اتحاد ملت ایران که با رهبری امام خمینی (ره) همراه شد ، انقلابی را در ایران رقم زد که امروز ، به الگوی اقتدار برای ملت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است .

 مردم شهر ابرکوه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام حسین (ع) تجمع می کنند و ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی از این میدان شروع می شود و مردم با  عبور از خیابان شهید بهشتی در ورزشگاه شهید پوراکبری تجمع می کنند و در صورت شرایط نامساعد جوی در مصلی شهدای محراب حضور می یابند.

همچنین راهپیمایی در شهر مهردشت مرکز بخش بهمن ساعت ۳۰: ۹ از محلات مختلف آغاز می شود و سپس مردم در حوزه مقاومت امام خمینی (ره) تجمع می کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.