حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در همایش نیروهای کمیته انقلاب اسلامی‌ در ‌آذربایجان‌غربی افزود: تلاش‌ها و جانفشانی‌های شهدا باعث خروش مردم برای مبارزه با طاغوت بود که در استان ما نیز مجاهدت‌های حاج آقا حسنی و سایر مردم، برگ زرین و پر افتخاری است که باید قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی‌، به بیان اهمیت تلاش در راه خداوند پرداخت و اضافه کرد: اجر، ثواب و جایگاه افرادی که در ابتدای یک حرکت عظیم در راه خداوند از جان و مال خود برای تحقق آن گذشته‌اند، بسیار رفیع تر و بیشتر از کسانی است که بعدها به این جمع اضافه شده‌اند.

وی بیان کرد: نیروهای با اخلاص کمیته انقلاب اسلامی‌ نیز جزء سابقون در راه انقلاب بودند که جایگاه بسیار ارزشمندی در محضر پروردگار متعال خواهند داشت به شرطی که در راه همان هدف و آرمان خود ثابت قدم باشند و با روحیه اخلاص همانند روزهای اول انقلاب استقامت نشان دهند.

حجت‌الاسلام علی حیدریان از پیشکسوتان کمیته پاسداران انقلاب اسلامی‌ نیز در این آیین گفت: امروز پس از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی‌ ایران، مشخص شده که این انقلاب بزرگ تأثیرگذارترین رویداد معاصر جهان بوده که نه تنها رو به افول نرفته، بلکه پرتو افشانی آن روز به روز بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) تنها کسی بود که می‌توانست این انقلاب را رهبری کرده و به پیروزی برساند که این امر در عمل نیز نشان داده شد.

وی بیان کرد: مهمترین ویژگی امام خمینی (ره) که ایشان را از رهبران سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند، الهی بودن و اعتقاد راسخ ایشان به اسلام به عنوان دین رهایی‌بخش بود.

این روحانی عضو کمیته پاسداران انقلاب اسلامی‌ گفت: امام خمینی (ره) با دیدی نافذ و آینده‌نگر و به عنوان یک عالم دینی برجسته، نظام اسلامی‌ را به مردم ایران پیشنهاد داد و آن را تا اوج اقتدار رهبری فرمود.

حجت‌الاسلام حیدریان تاکید کرد: پس از امام راحل نیز مقام معظم رهبری، راه ایشان را ادامه دادند و امروز، ایران تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب راه پیشرفت را با سرعت تمام طی می‌کند.

به گزارش ایرنا در این آیین از پیشکسوتان کمیته پاسداران انقلاب اسلامی‌ در ‌آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

کمیته‌ انقلاب اسلامی‌جزو اولین سازمان‌هایی بودند که پس از انقلاب در ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ پس از پیام امام خمینی (ره) تأسیس شد، این سازمان پس از تصویب قانون تشکیل نیروی انتظامی‌جمهوری اسلامی‌ایران در سال ۱۳۷۰، با شهربانی و ژاندارمری ادغام و سازمان نیروی انتظامی‌جمهوری اسلامی‌ایران تأسیس شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.