به گزارش خبرنگار ایرنا نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه تالش روز دوشنبه در صبحگاه مشترک در میدان فرماندهی انتظامی این شهرستان، با استقرار در صف ها و یگان های منسجم، اتحاد و انضباط خود را به نمایش گذاشتند و مسئولان حاضر در میدان از یگان ها بازدید کردند.

فرماندار تالش در این آئین، هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان امنیت آفرین تبریک گفت و آرامش جامعه را هدیه ای الهی و نتیجه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح دانست.
سید عیسی مهدوی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به همت امام راحل، تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولان نظام و حضور شکوهمند مردم در تمام صحنه ها به یکی از نظام های ثابت و پایدار در جهان تبدیل شده است.
وی ادامه داد: مردم در جوامع مدرن از ارکان مهم امنیت و قدرت محسوب می شوند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای افزایش تعامل پلیس با مردم است.
سرهنگ حسین جمالدار فرمانده نیروی انتظامی تالش نیز در این آئین گفت: اقتدار و صلابت نیروی انتظامی در برقراری امنیت، حاصل همکاری و مشارکت مردم نجیب و متدین شهرستان است.
وی بیان کرد: اعتماد و اطمینان مردم به پلیس موجب توانمندی پلیس و امنیت بهتر جامعه می شود و نیروی انتظامی برای موفقیت در انجام وظایف خود، به همکاری و حمایت شهروندان متکی است.
در پایان این آئین از خانواده های شاهد و پرسنل انتظامی نمونه تالش با اهدای هدایایی تجلیل شد.

۱۱ تا ۱۷ مهرماه، هفته نیروی انتظامی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.