حجت‌الاسلام ناصر خدایاری عصر روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در جمع آشوریان ارومیه افزود: تمامی اقوام ایرانی از آشوری گرفته تا پیروان ادیان دیگر در دفاع از کشور، انقلاب و جنگ تحمیلی در کنار هم بوده و زیباترین تصاویر را خلق کرده‌اند.

وی ادامه داد: تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی آشوریان و ارامنه نمونه بارز رشادت و وفاداری اقوام مختلف ایرانی نسبت به میهن خود است.

وی اضافه کرد: امروز پس از طی فراز و نشیب‌های فراوان برای ساختن کشور و به اوج موفقیت رساندن آن، نیازمند اتحاد و همدلی تمامی اقوام و ادیان هستیم و بدون تردید در سایه هارمونی اتحاد می‌توانیم کشور را به سمت پیشرفت و ترقی سوق دهیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران وقتی بپا خاستند که نشانی از استقلال و آزادی و اسلام در جامعه نبود اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعارهای اصلی و اساسی مردم است که در سایه این انقلاب ۴۱ ساله بدست آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طبق فرموده قرآن کریم "سرنوشت هیچ ملتی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خود بخواهند" و ملت ایران نیز در همین راستا برای رهایی از ظلم و جور دست به انقلاب زدند.

وی همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی امروز صاحب رتبه‌های شاخصی در حوزه‌های علمی، علوم بنیادین و رشته‌های مختلف است که این مهم در سایه شعارهای مقدس انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام خدایاری با اشاره به انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال جاری نیز افزود: ملت ایران این بار نیز باید وحدت و یکپارچگی خود را نشان داده و با اتحاد و انسجام پای صندوق‌های رای حاضر شده و یک‌بار دیگر آگاهی و شعور سیاسی خود را به رخ دشمنان و جهانیان خواهند کشید.

در این مراسم نایب رییس انجمن آشوریان ارومیه نیز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی در جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده و به همین دلیل است تاکنون هیچ‌یک از طرح‌های آمریکایی برای مقابله با انقلاب اسلامی به جایی نرسیده و ترفندهایشان همواره بی‌اثر مانده است.

"انویه" ادامه داد: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تئورسین‌های غربی و آمریکایی به ضرورت تحمل واقعیت انقلاب اسلامی و جایگاه ایران اعتراف می‌کنند. 

وی افزود: ۲۲ بهمن رویدادی است که نه تنها به عنوان پایان یک رژیم و آغاز حکومتی دیگر به شمار می‌رود بلکه سرفصلی از تاریخ ایران نیز محسوب می‌شود از این روز باید از آن به عنوان تجلی اراده ملت ایران یاد شود.

نایب رییس انجمن آشوریان ارومیه با بیان اینکه امروز دشمنان به شیوه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و کشور دارند گفت: نسل امروز باید با سیاه نمایی‌هایی دشمنان آشنا شده و بداند هدف دشمنان ضربه‌زدن به کشور و انقلاب است.

اجرای مراسم کُر، سرود و دکلمه توسط دانش‌آموزان مدارس پیشداد و حضرت مریم آشوری ارومیه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.