شاهرخ پیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله جدید تمرینی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از فردا، شنبه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون «میری» به همراه حافظ قشقایی، حسین سلطانی، محمد زارعی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سیدایوب موسوی، رضا دهدار، امیرحقوقی، رضا بیرانوند، علی هاشمی و علی داودی ۱۲ وزنه‌بردار دعوت شده به این اردو هستند.

وی ادامه داد: افراد نهایی این اردو در پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که از ۱۲ تا ۱۶ بهمن‌ماه امسال به میزبانی شهرستان رشت برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

رییس هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: «میری» اوایل دی ماه جاری با ثبت رکورد ۱۶۲ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب، ۲۰۹ کیلوگرم در حرکت ۲ ضرب و مجموع ۳۷۱ کیلوگرم، مدال‌های برنز حرکت ۲ ضرب و مجموع رقابت گزینشی «المپیک ۲۰۲۰ توکیو» را در کشور قطر بر گردن آویخت.

«پیری»، افزود: میری مهرماه امسال نیز در مجموع حرکات یک‌ضرب و ۲ ضرب با کسب مدال نقره رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ تایلند بر سکوی نایب‌ قهرمانی ایستاد و پرچم کشورمان را در بانکوک به اهتزاز در آورد.

وی بیان کرد: «میری» یکی از وزنه‌برداران باسابقه و مجرب تیم ملی به شمار می‌رود که مقام‌های ارزشمندی برای ایران اسلامی کسب کرده‌است.

علی میری متولد ۱۳۷۴ در شهر ارومیه است که اواخر سال گذشته مدال طلای مجموع یک‌ضرب و ۲ ضرب مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی را با ثبت رکورد ۳۴۷ کیلوگرم بر گردن آویخت و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

این جوان ارومیه‌ای فروردین ماه امسال نیز با کسب ۲ مدال نقره در حرکت ۲ ضرب و مجموع و یک نشان برنز در حرکت یک ضرب بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان ۲۰۱۹ آسیایی چین قرار گرفت.

وی اواخر شهریور سال ۱۳۹۶ با مهار ۳۶۱ کیلوگرم وزنه در مجموع یک و ۲ ضرب مقام سوم مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی ترکمنستان را به دست آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.