رئیس هیات والیبال استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان ، فهرست بازیکنان اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا اعلام شد که در فهرست اعلامی و از ۱۴ بازیکن ملی پوش، دو بازیکن از گیلان هستند.

محسن خاکزاد افزود: با توجه به اعلام فدراسیون والیبال ، نگین شیرتری و الهه پورصالح دو بازیکن شایسته والیبال گیلان به عضویت تیم ملی درآمدند تا به همراه این تیم در رقابت های کسب سهمیه المپیک حضور یابند که امیدواریم این دو بازیکن ارزشمند گیلانی در ترکیب اصلی تیم ملی نیز حضور یابند.

وی ادامه داد: نگین شیرتری و الهه پورصالح دو والیبالیست گیلانی با درخشش در آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی که طی هفته گذشته در تهران برپا شده بود، نظر مساعد کادر فنی را جلب و به عضویت تیم ملی والیبال بانوان کشور درآمدند.

وی بیان کرد: این دو والیبالیست ارزنده گیلانی به همراه تیم ملی والیبال بانوان ایران باید از روز ۱۷ دی ماه جاری در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه زنان به میزبانی تایلند و به مدت یک هفته حضور یابند.

رئیس هیات والیبال استان گیلان خاطرنشان کرد: هفت کشور در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه زنان حضور دارند که تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی همگروه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.