به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، میلاد عبادی‌پور که بعد از قهرمانی با تیم‌ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا، برای استراحت چندروزه به زادگاه‌اش "ارومیه" سفر کرده است، تمام تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم‌ملی را صعود به آوردگاه المپیک به‌عنوان مهم‌ترین مسابقات پیش‌روی ورزشکار و کشورها عنوان و اظهارکرد: قهرمان شدن در مسابقات آسیا با حمایت‌های بی‌دریغ هواداران رقم خورد و ما نیز قهرمانی را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی ادامه‌داد: تیم‌ملی تا پایان امسال ۲ مسابقه مهم پیش‌رو دارد که ابتدا هفته دوم مهرماه در جام‌جهانی والیبال در ژاپن به میدان خواهیم‌رفت و دی‌ماه امسال در حساس‌ترین مسابقات پیش‌رو برای صعود به المپیک در چین به مصاف حریفان خواهیم‌رفت.

عبادی‌پور گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی برای صعود به المپیک یک‌دل و هم قسم‌اند و برای کسب موفقیت، تمام تلاش خود را به کار خواهیم‌بست.

میلاد عبادی‌پور لژیونر ۲۵ ساله و ارومیه‌ای والیبال کشورمان در تیم اسکرا بلخاتوف لهستان عضویت دارد و بعد از پایان مسابقات جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن، در لیگ والیبال لهستان و در نخستین دیدار فصل ۴ آبان‌ماه با تیم بلخاتوف به مصاف ترفل گدانسک خواهدرفت.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1263943
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.