قرنی مصطفی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه از ۱۸ دیماه جاری به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این ۲ داور مهابادی برای شرکت در این رقابت‌ها به عنوان داوران درجه یک برای قضاوت دعوت شده‌اند.

وی اضافه کرد: «سیدفرشید میرهاشمی» و «ابراهیم یزدان‌پناه» از دیگر داوران آذربایجان‌غربی هستند که برای امر قضاوت در این مسابقات انتخاب شده‌اند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد  اظهار داشت: تمامی مدعیان دوبنده تیم ملی در این رقابت‌ها حضور خواهند دارند و از آنجا که این مسابقات مرحله اصلی انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک است، قطعا شاهد رقابت‌های سخت و جذابی خواهیم بود.

چهار تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی در ۱۰ وزن مختلف در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی با هم رقابت می‌کنند.

«ابراهیم کریمی» که ریاست کمیته داوران کشتی آذربایجان‌غربی را نیز عهده دار است، در طول یک سال گذشته بیش از هشت رویداد جهانی و ملی کشورمان را به عنوان داور قضاوت کرده است.

ابراهیم کریمی متولد ۱۳۴۴ مهاباد و رییس هیات کشتی مهاباد و عضو شورای اسلامی این شهر است که ۱۵ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان داور درجه یک بین‌المللی به لیست داوران فدراسیون جهانی کشتی اضافه شد.

«هژار عباسی» نیز دیگر داور بین‌المللی این شهرستان است که از سال ۲۰۱۶ موفق به کسب داوری درجه یک کشتی شده و در بیش از ۱۰ مسابقه برون مرزی در رقابت‌های بین‌المللی مختلف را قضاوت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.