«محمد حسین محبی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: رقابت های انتخابی کشتی آزاد کرمانشاه به منظور حضور در رقابت های جام جهان پهلوان تختی امروز در مجموعه ورزشی تختی شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها ۱۰ کشتی‌گیر برتر رقابت‌ها در هشت وزن به عنوان اعضای تیم استان انتخاب شدند؛ علاوه بر این افراد پنج کشتی‌گیر دیگر نیز که در رقابت های قهرمانی کشور صاحب عنوان شده بودند در تیم استان حضور دارند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه اعلام کرد: رقابت های کشوری انتخابی تیم ملی برای حضور در جام جهان پهلوان تختی ۱۶ آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد و نفرات اول و دوم به عنوان ملی‌پوشان ایران انتخاب می‌شوند.

محبی تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد اعضای کادر فنی، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون، در خصوص لحاظ شدن رقـابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به‌ عنوان مبنای اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات المپیک، تمامی کشتی‌گیران ملزم به شرکت در رقابت‌های مذکور بوده در غیراین صورت هیچ شانسی برای شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های جام تختی قطعی است، اعلام کرد: «رضا افضلی»، «بهمن تیموری»، «ارشک محبی» و «یدالله محبی» به عنوان کشتی گیران ملی پوش سهمیه حضور در جام جهان پهلوان تختی را به دست آورده اند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود از قطعی شدن برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه خبر داد و گفت: با حمایت‌های استاندار کرمانشاه و تلاش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان این رویداد بین‌المللی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته محبی، کشورهای صاحب سبک کشتی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و این رقابت‌ها از دهم تا پازدهم دی ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: استاندار کرمانشاه و اداره ورزش و جوانان استان ‌پیگیر برگزاری و میزبانی کرمانشاه برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.