ناصر نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعطای این مدرک داوری از طریق اتحادیه جهانی کشتی اعلام شده است.

وی اظهارداشت: بشیرزاده فرزند دزفول در سال ۱۳۸۵ با ثبت نام و  قبولی در آزمون‌های داوری موفق به اخذ دفترچه درجه سه داوری ملی از فدراسیون کشتی شد سپس با پشت سر گذاشتن درجات ملی و گرفتن مدارک درجه ۲، درجه یک و ممتاز ملی موفق به دریافت مجوز شرکت در کلاس و آزمون‌های بین المللی شد.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول افزود: این داور دزفولی سال ۲۰۱۳ با شرکت در آزمون در کشور یونان موفق به کسب درجه سه بین‌المللی شد؛ بعد از آن برای گرفتن درجات بالا در مسابقات مهم و آزمون‌های اتحادیه جهانی کشتی شرکت کرد و موفق به کسب مدرک درجه ۲ بین المللی شد.

وی گفت: بشیرزاده با کسب این درجه با دعوت اتحادیه جهانی uww به مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶ در کشور سوئد اعزام شد و موفق به دریافت مدرک درجه یک بین‌المللی شد.

نظری افزود: این داور دزفولی با پیگیری‌های هیات کشتی خوزستان و موافقت فدراسیون کشتی بعد از سه سال مجوز شرکت در تایپ پنج داوری را اخذ کرد و  در سال ۲۰۱۹ برای قضاوت رقابت‌های امیدهای جهان به بوداپست مجارستان اعزام شد و در این مسابقات درجه داور المپیکی را کسب کرد.

قضاوت مسابقات بین المللی از جمله امیدهای جهان در مجارستان، بازی‌های آسیایی ترکمنستان، قهرمانی اروپا در سوئد، مسابقات بین‌المللی المپیاد در یونان و جام بین‌المللی دانکلوف بلغارستان از قضاوت‌های مهم این داور می‌باشند.

بشیرزاده نمدمال، قضاوت جام تختی، جام شاهد، روز جهانی کودک، یادگار امام، انتخابی تیم ملی آزاد و فرنگی و فینال لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.