مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران شامگاه جمعه با بیان این مطلب به خبرنگاز ایرنا گفت: 135 ورزشکار در مسابقات کشتی جام شهدای فجر دهلران حضور داشتند.
امیر دانیاری افزود: مسابقات کشتی جام شهدای فجر بمناسبت ایام الله دهه فجر با حضور 135 کشتی گیر در قالب 16 تیم از استان های خوزستان، لرستان، ایلام و شهرستان های شوشتر، شوش، سرابله، آبدانان، مهران و دهلران در سالن شهدای شرهانی دهلران برگزار شد.
وی یادآور شد: این مسابقات در تمامی اوزان و در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز و به میزبانی این شهرستان انجام گرفت.
مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقات بالا بردن سطح کشتی استان و شهرستان است و مورد استقبال کشتی گیران نیز قرار گرفته است.
دانیاری با اشاره به وزن کشی این مسابقات در روز پنجشنبه و شروع مسابقات از صبح جمعه گفت: فینال این مسابقان نیز بعد از ظهر جمعه برگزار شد و دهلران با 107 امتیاز در کشتی آزاد و 104 امتیاز در کشتی فرنگی به عنوان قهرمانی مسابقات رسید و ایلام با 60 امتیاز در کشتی آزاد دوم شد و آبدانان بعد از دهلران با 56 امتیاز رتبه دوم کشتی فرنگی از آن خود کرد.
این مسابقات در سالن 2 هزار و 500 نفره شرهانی برگزار و میهمان ویژه این مسابقات سعید عبدولی دارنده مقام های جهانی و المپیک بود.
دهلران دارای 150 ورزشکار سازمان یافته در رشته کشتی است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.