قرنی مصطفی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشتی فرنگی انتخابی رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در سالن شهدای ۷ تیر تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور نفرات اصلی تیم ملی کشتی فرنگی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشورمان در جام بین‌المللی برگزار می‌شود و ابراهیم کریمی به عنوان داور بین‌المللی درجه یک و تنها داور آذربایجان‌غربی در این مسابقات از طرف فدراسیون کشتی دعوت شده‌است.

وی اضافه کرد: در این مسابقات «ناصر فروتن» به عنوان سرپرست کمیته داوران و ناظر مسابقات، «محمدابراهیم امامی» به عنوان سرپرست فنی، «نیما صادقی» به عنوان ژوری و ۱۷ داور وسط نیز به همراه ابراهیم کریمی حضور خواهند داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

«مصطفی‌پور» اضافه کرد: این داور مهابادی که ریاست کمیته داوران کشتی آذربایجان‌غربی را نیز عهده‌دار است، در طول یک سال گذشته بیش از ۱۰ رویداد جهانی و ملی کشورمان را به عنوان داور قضاوت کرده‌است.

ابراهیم کریمی متولد ۱۳۴۴ مهاباد و رییس هیات کشتی مهاباد و عضو شورای اسلامی این شهر است که ۱۵ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان داور درجه یک بین‌المللی به لیست داوران فدراسیون جهانی کشتی اضافه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.