علی وجدقزلجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم به پاس گرامی‌داشت مجاهدت‌ها و به منظور زنده نگهداشتن یاد و نام و تجلیل از رشادت‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی،اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: نامگذاری انتهای بلوار پاسداران که با نام شهید سلیمانی سنخیت کاملی نیز دارد مورد تایید مسوولان شهرستان و دیگر اعضای شورای اسلامی این شهرستان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این مکان از سه راهی بیمارستان جدید به طرف شهرستان شاهین‌دژ ۲ کیلومتر طول دارد و به زودی تابلوی آن نیز نصب خواهد شد.

«قزلجی»، با بیان اینکه نام و یاد شهید سردار سلیمانی در یاد مردم ایران اسلامی و همه ملت های آزادی‌خواه جهان خواهد ماند گفت: امید می‌رود نامگذاری این بلوار به نام سردار سپهبد شهید سلیمانی، بتواند تا حدی به ترویج ارزش‌های انقلاب، مقاومت و ایثار در جامعه ما کمک کند.  

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد جمعه گذشته، ۱۳ دی‌ماه جاری بر اثر شلیک پهپادهای آمریکایی در نزدیک فرودگاه بغداد به شهادت رسید؛ قرار است پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در عراق، اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.