حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: همه ما باید هرآنچه در توان داریم برای برگزاری هرچه بهتر این آیین‌ها به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: شهادت تلخ و پرتألم این شهدای عزیز، موجب تقویت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در سراسر دنیا شده و خواهد شد.

وی بیان کرد: تصمیم‌های عجولانه و ناهماهنگ در برگزاری مراسم بزرگداشت این سردار دلاور، شایسته نیست و باید هماهنگی‌های لازم در جهت حضور تمامی آحاد و اقشار مردم در این آیین‌ها انجام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: باید همه دست‌اندرکاران تلاش کنند تا زمان و مکان مناسبی برای آیین‌های مختلف بزرگداشت سردار سلیمانی تعیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: برگزاری آیین‌های بزرگداشت در محلات و مناطق مختلف، بسیار خوب و شایسته قدردانی است اما اگر نتوانیم مراسمی در شأن این شهید والامقام برگزار کنیم، نخواهیم توانست به خوبی از شخصیت والای ایشان تجلیل کنیم.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نظرات پیشنهادی خود پرداخته و  مقرر شد تجمع بزرگ عاشقان و خونخواهان سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) با حضور آحاد مردم برگزار شود.

از روز جمعه همزمان با روز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی آیین‌های مختلف در جای‌جای آذربایجان‌غربی برگزار شده است که تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد جمعه گذشته، ۱۳ دی‌ماه جاری بر اثر شلیک پهپادهای آمریکایی در نزدیک فرودگاه بغداد به شهادت رسید؛ قرار است پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در عراق، اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.