به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلسه حل مشکل بسته شدن برترین کتابخانه ارومیه با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی، فرماندار ارومیه، جمعی از مسئولین و هیات امنای مسجد قائم برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد این کتابخانه از فردا دوباره بازگشایی شود و برای حل مسائل و مشکلات حقوقی طرفین در فضای گفتگو پیگیری شود.

سیدهادی طباطبایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: این ماجرا جدید نیست و در چند سال گذشته در چندین نوبت، کتابخانه به مدت‌های کوتاهی تعطیل شده و با وساطت برخی افراد از جمله فرماندار یا مدیر کل اوقاف بازگشایی شده است.
وی افزود: روز دوشنبه یک جلسه و امروز (چهارشنبه) جلسه دیگری در این‌باره تشکیل شده و انشالله تلاش‌ها برای حل دائمی این مشکل با گفت‌وگو و تعامل طرفین ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: فرماندار ارومیه به عنوان رییس انجمن کتابخانه‌های شهرستان ارومیه در این جلسه برای حل کامل موضوع، پیگیری‌های ویژه انجام دادند و امیدوارم بزودی مشکل طرفین بطور کامل حل شود.

گفتنی است، طی یک هفته گذشته خبرگزاری خبرآنلاین و رسانه‌های مختلف پیگیری‌های زیادی برای بسته نشدن کتابخانه و حل کامل موضوع انجام دادند که بازگشایی دوباره این کتابخانه اولین گام در این باره بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1321753
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.