به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال ۹۰ ارومیه و بادران تهران از ساعت ۱۴:۱۵ امروز شنبه /۹ آبان ماه/ با حضور هزاران هوادار مشتاق ارومیه‌ای با قضاوت جواد رحیم‌زاده و کمک عباس پورحیدری، محسن بابایی و مهدی جبرئیلی به انجام رسید و فرشید افشار ناظر فدراسیون در این دیدار بود.

در ابتدای این مسابقه میررسول حسینی، سیروس صادقیان، وحید نعمتی، بهنام رسومی نیا، علی کرمی، داوود شاهوراقی، فرشاد اسدی، علیرضا قاسمی، محمد عبادزاده، سید محمد ابوترابی و پیمان پورصادقی برای تیم ۹۰ به میدان رفتند و در ادامه نیز آرمین مصطفوی، محمد رستمی زاد و اکبر صفرزاده به عنوان یاران تعویضی وارد زمین شدند.

تیم ۹۰ ارومیه از همان ابتدا بازی را طوفانی آغاز کرد به طوری که در ۲ دقیقه نخست صاحب ۳ ضربه کرنر شد.

نخستین گل این مسابقه در دقیقه ۱۵ توسط بهنام رسومی‌نیا به ثمر رسید و این بازیکن دومین گل خود و تیمش را در دقایق آغازین نیمه دوم /دقیقه ۵۵/ درون دروازه میهمان کرد.

پیروزی پرگل تیم ۹۰ ارومیه با شلیک پیمان پورصادقی در دقیقه ۷۰ این مسابقه تکمیل‌تر شد تا هر سه امتیاز این دیدار خانگی نصیب میزبان شود.

در این دیدار یک پنالتی به نفع تیم بادران تهران اعلام شد که ضربه کیوان امرایی با مهار میررسول حسینی، دروازه‌بان تیم ۹۰ ارومیه تبدیل به گل نشد.

پیش از این، دیدار هفته چهاردهم تیم ۹۰ ارومیه که قرار بود طی شنبه گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده‌ بود.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هم‌اکنون تا پایان هفته پانزدهم با یک بازی کمتر نسبت به حریفان با اندوختن ۲۹ امتیاز در رده نخست جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

تیم گل‌ریحان البرز با ۲۹ امتیاز و نفاضل کمتر در رده دوم است و فجر سپاسی‌شیراز با ۲۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

کسب هشت پیروزی، پنج تساوی، یک شکست، ۱۴ گل زده، چهار گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته پانزدهم است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سه‌شنبه گذشته در دیداری خانگی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور با نتیجه هفت بر ۶ در ضربه‌های پنالتی مقابل تراکتورسازی تبریز شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.