«سعید خلیل‌زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار با قضاوت «امیر عرب‌براقی» با کمک محمد عطایی، علیرضا طاهرخانی و ابوالفضل دوستی برگزار می‌شود و امیربهرام حسینی نقوی ناظر این مسابقه است.

وی بیان کرد: در این دیدار تیم ۹۰ ارومیه به عنوان یکی از مدعیان لیگ دسته یک ایران که با نتایج خیره‌کننده‌اش در صدر جدول جام آزادگان قرار دارد با حمایت هواداران فوتبال‌دوست خود در مقابل تیم پرستاره تراکتورسازی به میدان می‌رود.

«خلیل‌زاده» در خصوص روند حضور تیم ۹۰ ارومیه در جام حذفی کشور، گفت: این تیم ابتدا با نتیجه ۲ بر یک اتحادیه کامیاران را شکست داد و سپس با ۲ گل تیم نیروی زمینی را در مرحله یک شانزدهم پشت سر گذاشت و این بار در ایستگاه یک هشتم نهایی به تیم تراکتورسازی تبریز رسید و در صورت پیروزی به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: این تیم مرداد امسال در دیداری دوستانه با تراکتورسازی تبریز به تساوی یک بر یک رسید و این بار نیز در خانه خود امید زیادی برای ارائه یک بازی تماشاگرپسند دارد.

خلیل‌زاده افزود: پیروزی مقابل تیم تراکتورسازی دور از دسترس نیست ولی باید ببینیم در روز مسابقه چه شرایطی برای هر ۲ تیم رقم می‌خورد.

سرپرست تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: سال گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در دور چهارم و یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل مقابل تیم پرستاره پرسپولیس تهران شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم‌نهایی بازماند ولی آن دیدار تجربه خوبی برای بازیکنان جوانم در پی داشت.

به گزارش ایرنا تیم تراکتورسازی تا قبل از مصاف با ۹۰ ارومیه تنها یک دیدار در جام حذفی کشور داشته و با برتری ۲ بر یک مقابل پاس همدان به مرحله یک هشتم نهایی رسیده است.

تاکنون صعود تیم‌های استقلال تهران، نفت مسجدسلیمان، شاهین شهرداری‌بوشهر، مس کرمان و شهرداری ماهشهر به دور یک چهارم مسجل شده و پس از مصاف تیم‌های «تراکتورسازی تبریز با ۹۰ ارومیه»، «سپاهان اصفهان با پیکان تهران» و «پرسپولیس تهران با صنعت‌نفت آبادان» سه تیم دیگر نیز به این جمع اضافه می‌شود.

کسب هفت پیروزی، پنج تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، چهار گل خورده حاصل صدرنشینی و تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته سیزدهم جام آزادگان است.

سال گذشته پس از سه دهه بار دیگر با حضور یافتن تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.