یحیی گلمحمدی روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: از هواداران می‌خواهیم مانند همیشه در کنار تیم باشند و به عنوان یار دوازدهم نقش قدرتمند خود را ایفا کنند البته تاکنون هم در برخی مسابقات با انرژی و حمایت هواداران به پیروزی رسیده‌ایم. 

وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت از تیم‌های با کیفیت لیگ برتر است ادامه داد: فردا بازی جذابی را از هر ۲ تیم شاهد خواهیم بود و امیدواریم که تیم ما پیروز میدان باشد.
وی با اشاره به مشکلات تیم شهرخودرو هم گفت: کمتر از ۲ ماه دیگر باید وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شویم و با کمبود امکانات چگونه می‌خواهیم در این رقابت‌ها به میدان برویم؟
گلمحمدی افزود: در فصل سرما مشکلات پیش پا افتاده‌ای همچون نداشتن پتو و لباس گرم داریم.

کمک مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم گفت: با آمادگی کامل در برابر تیم شهرخودرو به میدان می‌رویم هرچند که بازی سختی مقابل این تیم داریم.
بهنام سراج افزود: تیم شهرخودرو تیم بسیار خوب و لایق صدرنشینی است. سرمربی این تیم هم از هوش بسیار برخوردار است.
وی ادامه داد: تیم صنعت نفت هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌توانیم یقه بسیاری از تیم‌ها را بگیریم.
وی با بیان اینکه در بازی فردا با انگیزه هستیم گفت: هر چند از نظر مالی تیم ما وضعیت خوبی ندارد اما مدیران تیم در تلاش هستند منابع مالی را تامین کنند.
سراج افزود: بازیکنان ما برای مردم بازی می‌کنند و می‌خواهیم به سایر تیم‌ها نشان دهیم که می‌توانیم بدون پول هم بازی کنیم. تمرکز ما روی لیگ برتر است و امیدواریم بتوانیم لیگ را به بهترین شکل ادامه دهیم.
وی با اشاره به بازی تیم صنعت نفت با پرسپولیس در جام حذفی ادامه داد: بازی‌های حذفی متفاوت از لیگ برتر است و جای جبران ندارد و در بازی با پرسپولیس باید در نیمه نخست کار را تمام می‌کردیم. پرسپولیس بعد از گلی که زد تیم خوبی شد و به مرحله بعد صعود کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و صنعت نفت آبادان ساعت ۱۴ روز شنبه نهم آذر ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.
در حاشیه این نشست خبری، هدیه‌ای از سوی موسسه خیریه همدم به عنوان یادبود به سرمربی تیم شهرخودرو اهدا شد. 

تیم فوتبال شهرخودرو پس از ۱۰ بازی با ۲۳ امتیاز در رتبه نخست و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.