یحیی گلمحمدی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال پارس جنوبی در مشهد افزود: تیم پارس، منسجم و پر تلاش است و خوب بازی می‌کند. بازی مقابل این تیم یکی از بازی‌های سخت و حساس ما در این فصل است.
وی با بیان اینکه با توجه به بازی خانگی خود می‌خواهیم در حضور تماشاگران پیروز میدان باشیم اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان ما هم شرایط بازی را درک کنند و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند همچنین از هواداران هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه هدف نخست بیشتر تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند بازی دفاعی و گل نخوردن است، به دنبال این هستیم که فردا به مسابقه سرعت بدهیم و فضا را کنترل کنیم.
گلمحمدی افزود: در بازی فردا، سینا زامهران و محمد آقاجانپور را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

دستیار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی هم گفت: تیم‌های یحیی گل‌محمدی همیشه جزو مدعیان هستند و شناور بازی می‌کنند.
مرتضی اسدی افزود: نقاط قوت و ضعف تیم شهرخودرو را شناسایی کرده ایم، امیدواریم بتوانیم با تمرینات خوبی که داشتیم بازی تماشاگر پسندی انجام دهیم.
وی اظهار داشت: تاکنون با همه مدعیان بیرون از خانه بازی کرده‌ایم هر چند بازی را واگذار کردیم اما مستحق باخت نبوده‌ایم.
وی با اشاره به مشکلات مالی تیم پارس جنوبی هم گفت: این مشکلات بسیار زیاد است اما مدیران این تیم به دنبال برطرف کردن آن‌ها هستند تا تیم ما سرپا بماند.

اسدی افزود: وقتی می‌شنویم که یک بازیکن زیر ۲۳ سال در یک تیم، قراردادی امضا کرده است که با قرارداد هفت بازیکن ثابت ما برابری می‌کند سر ما سوت می کشد، با این وجود بازیکنان ما کنار آمده اند و بازی خود را انجام می‌دهند. روزهای خوب هم برای تیم ما اتفاق خواهد افتاد.
وی اظهار داشت: در بازی فردا حامد پاکدل، شهرام گودرزی و کاخابر کاکاشویلی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم.

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی، به دلیل محرومیت در نشست خبری حاضر نشد. 
دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و پارس جنوبی ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۷ آبان ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.
هم اکنون تیم‌ شهرخودرو با هشت بازی و ۱۷ امتیاز در رتبه چهارم و تیم پارس جنوبی با ۹ بازی و هشت امتیاز در رتبه سیزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.