سهراب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلینیک تخصصی سه طبقه با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در محوطه این بیمارستان احداث شده‌ است.
وی با بیان اینکه عملیات احداث این مرکز درمانی در سال ۱۳۹۵ آغاز و در شهریور سال ۱۳۹۶ به پایان رسید، اضافه کرد: برای ساخت، تجهیز و بهره‌برداری این کلینیک در حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده‌است.
وی با اشاره به اینکه این مرکز دارای بیش از ۴۵ پزشک متخصص است، بیان کرد: جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورولوژی، جراحی عمومی، جراحی فک و صورت، زنان و زایمان، داخلی، چشم، قلب و عروق، ارولوژی، پوست، عفونی، اعصاب و روان، رادیولوژی، ریه، گوارش، گوش و حلق و بینی، اطفال از جمله بخش‌های این کلینیک است.
وی بیهوشی، شنوایی سنجی، ارتوپدی، رادیولوژی، بینایی سنجی، طب فیزیک، رادیولوژی و آزمایشگاه را نیز از دیگر بخش‌های این کلینیک عنوان کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه روزانه به طور میانگین بیش از ۳۰۰ نفر می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند، گفت: پزشکان متخصص در این کلینیک به صورت برنامه از پیش تنظیم شده توسط مسئول کلینیک، مشغول به امر طبابت و ارایه خدمات پزشکی هستند.
وی گفت: آغاز به کار این کلینیک، علاوه بر کاهش هزینه‌ها برای بیماران موجب ارایه خدمات‌رسانی مطلوب و با کیفیت و همچنین رعایت شان و منزلت مردم منطقه و تکریم ارباب رجوع نیز خواهد شد.
«حیدری» همچنین از راه‌اندازی مرکز تشخیص بیماران سرطانی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و افزود: ساختمان این مرکز نیز به طور کامل احداث شده‌است و علاوه بر این بیمارستان ۲۶۰ تخت‌خوابی جدیدی که قرار است جایگزین بیمارستان عباسی این شهرستان شود، جهت آغاز ساخت مراحل اداری خود را طی می‌کند.
در دولت تدبیر و امید ۶ باب فوریت پزشکی، ۲۸ خانه بهداشت روستایی، درمانگاه‌های شبانه‌روزی «باروق» و «چهاربرج»، اجرای ۱۰۹ پروژه کوچک و بزرگ از  جمله ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری، بازسازی و تجهیز اتاق‌های عمل بیمارستان عباسی، راه‌اندازی بخش ویژه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در میاندوآب، اجرای پروژه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) و راه‌اندازی بخش ویژه جراحی فک و صورت و قلب و عروق در بیمارستان عباسی در این شهرستان انجام شده است.

ایجاد سه پایگاه بهداشتی در حاشیه شهر و افزایش دستگاه‌های دیالیز از ۱۶ دستگاه به ۲۳ دستگاه از دیگر اقدامات دولت در بخش سلامت این شهرستان است.
میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان بزرگ آذربایجان‌غربی پس از ارومیه و خوی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.