خبات آهنگری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در هفته سوم بازی های معوقه لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در فصل جاری 2 تیم شهرداری ماهشهر و سرداربوکان عصر روز گذشته در استادیوم شهداء ماهشهر به مصاف هم رفتند.

وی ادامه داد: این بازی با نتیجه بدون گل پایان یافت و تیم سردار موفق شد با سرمربیگری «پیروز قربانی» و با کسب یک امتیاز از این بازی به بازی‌های آینده خود امیدوار باشد.

آهنگری اضافه کرد: در پایان این بازی تیم سردار بوکان در مجموع  با کسب ۹ امتیاز در ردیف ۶ جدول گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: سردار از ۶ بازی، ۲برد، سه مساوی و یک باخت را در کارنامه داشته و شهرداری ماهشهر با کسب سه امتیاز در مجموع در پایین‌ترین رده جدول قرار دارد.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند؛ در فصل گذشته تیم سردار بوکان با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده کند و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

تیم فوتبال سردار در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

سردار یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تشکیل شد و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته ۲ کشور محسوب می‌شود.

سردار بوکان روز چهارشنبه هفته آینده نیز مهمان تیم شهرداری بندرعباس خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.