به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای صنعت نفت شهر دوگنبدان برگزار شد ابتدا نفت و گاز گچساران با گل فرشید علیزاده که در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید از حریف پیش افتاد اما تیم سردار بوکان با گل های دقایق ۷۸ و ۸۷ موفق شد میزبان خود را مغلوب کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان بازی های هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال ایران با ۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

هم اکنون تیم چوکا تالش با ۱۱ امتیاز در رده نخست این گروه قرار دارد.

نفت و گاز گچساران در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بوشهر با ایرانجوان دیدار خواهد کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این فصل با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

نفت و گاز گچساران در بازی های فصل گذشته ۱۱ برد، هشت تساوی و ۴۲امتیاز کسب کرده است.
این تیم در فصل ۱۳۹۷-۹۸ ، ۳۱ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۲۰ گل از تیم های مقابل دریافت کرد.
در این گروه تیم آرمان گهر سیرجان با کسب ۴۴ امتیاز و قهرمانی در این گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت.
تیم نیروی زمینی تهران با کسب ۴۳ امتیاز مقام دوم به مرحله پلی اف راه یافت.
نفت و گاز گچساران در فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۸ با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم با هم بازی کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.