دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری پنج دیدار عصر دیروز در شهرهای مهاباد، ارومیه و میاندوآب برگزار شد.

حسین نیرویار افزود: در بازی‌های این هفته‌ تیم نوشان ارومیه موفق شد میهمان خود تیم شهرداری محمدیار را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به صدر جدول لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی راه پیدا کند.

وی اضافه کرد: در سایر دیدارهای این هفته تیم «کیله‌شین» اشنویه با نتیجه ۲ بر یک مقابل میزبان خود تیم «نوژین‌بهار» ارومیه مغلوب شد، کارگران میاندوآب با نتیجه ۲ بر یک مقابل هیات فوتبال شوط به برتری دست یافت، بازی شهرداری «گوگ‌تپه» مهاباد مقابل تیم ۹۰ ارومیه با تساوی بدون گل پایان یافت و پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد هم با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل میهمان خود تیم شهرداری پیرانشهر پیروز شد.

وی اظهار داشت: در پایان رقابت‌های این هفته تیم «نوشان» ارومیه با مجموع ۲۱ امتیاز از ۱۰ بازی صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان است و تیم‌های «کیله‌شین» اشنویه و ۹۰ ارومیه به ترتیب با ۲۰ و ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارد و تیم شهرداری پیرانشهر نیز با پنج امتیاز قعرنشین این جدول است.

وی افزود: هفته یازدهم این رقابت‌ها روز جمعه ( ۱۵ شهریورماه) با میزبانی تیم‌های شهرداری محمدیار، کارگران میاندوآب، شهرداری پیرانشهر، ۹۰ ارومیه، کیله‌شین اشنویه به ترتیب از تیم‌های پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد، نوشان ارومیه، نوژین‌بهار ارومیه، هیات فوتبال شوط و شهرداری گوگ‌تپه مهاباد ادامه خواهد یافت.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته ۳ کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.