دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید.

حسین نیرویار افزود: در بازی‌های این هفته تیم ۹۰ ارومیه در خانه خود میزبان شهرداری پیرانشهر بود که توانست در یک دیدار پرگل این تیم را  با ۶ گل شکست دهد.

وی اضافه کرد: در سایر دیدارهای این هفته تیم پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد با ۲ گل میزبان خود تیم کارگران میاندوآب را شکست داد؛ کیله‌شین اشنویه با سه گل مقابل میهمان خود شهرداری محمدیار به پیروزی رسید، هیات فوتبال شوط با نتیجه سه بر ۲ مقابل شهرداری گوگ‌تپه مهاباد مغلوب شد و دربی ارومیه بین تیم‌های نوشان و نوژین‌بهار با پیروزی ۲ بر صفر به نفع نوشان به پایان رسید.

نیرویار اظهار داشت: در پایان رقابت‌های این هفته تیم نود ارومیه با مجموع ۱۵ امتیاز از ۶ بازی به صدر جدول لیگ برتر فوتبال استان صعود کرد و تیم‌های نوشان و کیله‌شین اشنویه نیز هر کدام با ۱۴ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم وسوم قرار گرفتند؛ شهرداری پیرانشهر نیز با پنج امتیاز قعرنشین جدول است.

وی افزود: هفته هشتم این رقابت‌ها جمعه هفته آینده ( ۲۵ مردادماه ) با میزبانی تیم‌های شهرداری محمدیار، شهرداری گوگ‌تپه و حاجی‌خوش مهاباد، شهرداری پیرانشهر و نوژین‌بهار ارومیه به ترتیب از تیم‌های هیات فوتبال شوط، کیله‌شین اشنویه، نوشان ارومیه، کارگران میاندوآب و نود ارومیه ادامه پیدا می‌کند.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته سه کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.