قهرمان بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدارها برای ایجاد هماهنگی بیشتر ۲ تیم در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نتیجه برد و باخت در این دیدارها مهم نیست و هدف کادرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه از انجام این ۲ مسابقه شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت تیم است.

وی ادامه داد: تیم والیبال شهرداری ارومیه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه /یکم و دوم آبان ماه جاری برگزار می شود که بر اساس برنامه ریزی انجام شده دیدار نخست ساعت ۱۷ و مسابقه دوم ساعت ۱۶ به انجام می‌رسد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هم اکنون تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در سالن غدیر ۶ هزار نفری ارومیه به سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست تغییر یافته است و تا پایان مسابقات انتخابی قهرمانی فوتسال مردان آسیا در همین سالن ادامه دارد.

بیرامی گفت: با افزوده شدن محمدرضا حضرت پور و علی شفیعی ۲ بازیکن ملی‌پوش به ترکیب تیم شهرداری ارومیه تمرینات این تیم شکل بهتری به خود گرفت است ضمن اینکه باید منتظر بهبودی کامل فرهاد قائمی دیگر ملی‌پوش این تیم برای پیوستن به تمرینات باشیم.

حضرت‌پور از عصر روز دوشنبه /۲۹ مهر ماه/ به تمرین‌های این تیم ملحق شد، ضمن اینکه شفیعی نیز امروز /سه‌شنبه/ وارد ارومیه شده و  از فردا چهارشنبه /۳۰ مهر ماه/ در تمرین‌های تیم حاضر خواهد بود.
 
در حال حاضر زمان دقیق پیوستن قائمی به تمرین تیم مشخص نیست و با صلاح‌دید پزشک تا بهبودی کامل این بازیکن به وی استراحت داده شده است.

هفته گذشته نیز امیرحسین توخته سرعتی‌زن ملی‌پوش این تیم با رهایی از مصدومیتی که در مسابقات جهانی نوجوانان گریبانگیر آن شده بود، تمرین‌های توپی خود را به همراه سایر هم‌تیمی‌های خود آغاز کرده است.

امسال تیم والیبال شهرداری ارومیه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده و طی ماه گذشته  محمدرضا حضرت‌پور لیبرو تیم ملی و شهرام محمودی بازیکن پست قطر پاسور (پشت خط‌زن) تیم ملی و والیبالیست فصل گذشته تیم «خاتم اردکان» را با عقد قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.

پیش از این نیز عقد قرارداد با سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد سال‌افزون سه بازیکن لژیونر تیم ملی، امیرحسین توخته سرعتی زن ملی‌پوش فصل گذشته کاله آمل و فرهاد پیروت‌پور پشت خط‌زن فصل گذشته این تیم به نتیجه رسیده است.
امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی، امید می‌رود تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.