حسین مقدم راد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات در 2 گروه از 29 بهمن آغاز و تا چهارم اسفند در سالن المپیک گنبد ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: در گروه نخست این مسابقات تیم های سایپا، پیکان، درنا ارومیه و شهرداری ورامین و در گروه ب چهار تیم شهرداری گنبد، پیام خراسان، عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه حضور دارند
وی ادامه داد : تیمداری شهرداری گنبد در رده های سنی مختلف موجب افزایش علاقمندی نوجوانان مستعد این شهر به والیبال و رونق این ورزش در شرق گلستان شده است.
والیبال ریشه ای عمیق در گلستان دارد و ملی پوشان استان در سال های گذشته موفق به افتخارآفرینی های زیادی در عرصه های معتبر جهانی و آسیایی شده اند.
حاج خوشگلدی و غیاث الدین صحنه، میکاییل یلمه، ابراهیم و عثمان سن سبیلی، شعبان چهارنایی، ادریس دانشفر، عبدالرحمان رئوفی، عظیم جزیده، پرویز فرخی و خیلی های دیگر از ستاره های درخشان سپهر والیبال ایران و آسیا بودند که فرزند گلستان بودند.
پیشرفت والیبال گلستان در سال های اخیر هم ادامه داشته و ورزشکاران استان در رده های گوناگون به تیم ملی دعوت شدند که درخشان ترین آنها فرهاد قائمی و صابر کاظمی هستند.
این دو ملی پوش که از ارکان تیم ملی در سال های اخیر به شمار می روند، در آخرین افتخار آفرینی مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا را به سینه آویختند.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.