به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ‌دوم مسعود خرم‌نیا روز سه‌شنبه در جلسه معارفه فرمانده جدید انتظامی مهاباد افزود: امنیت به وجود آمده حاصل تلاش آحاد جامعه از جمله مردم و نیروی‌های مسلح است و بدون مشارکت همه‌جانبه این امر محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی هیچ فاصله و شکافی بین مردم و مسوولان نیست و همه در کنار یکدیگر با هدفی مشترک، سختی‌های موجود در کشور را تحمل کرده و به جلو خواهند رفت.

وی با اشاه به اینکه مسوولان و مردم باید همانند یکدیگر زندگی کنند و رفاه مشترکی داشته باشند، اضافه کرد: وجود اختلاس، فساد، گرانی، بیکاری و اعتیاد موجب آزار مردم شده که همه مسوولان باید در هر جایگاهی که هستند برای حل این مشکلات و بازگشت امید به مردم تلاش کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح «نظارت‌ها مردمی» در این انتظامی، بیان کرد:  مردم حق نظارت بر همه ارگان‌های دولتی و سوال کردن از عملکرد اداره‌ها را دارند که باید مسوولان آنها پاسخگوی مردم باشند.

«سردار خرم‌نیا» اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ با مردم و آگاهی از خواسته آنان، شنیدن انتقادها و پیشنهادها برای هر ارگانی موجب شکوفایی و رشد آن سازمان خواهد شد.

وی در ادامه به اهمیت و شرایط خاص مهاباد در استان اشاره کرد و گفت: تاریخ و قدمت این شهرستان ایجاب کرد یک فرد شایسته برای فرماندهی انتظامی آن معرفی شود. 

سردار خرم‌نیا همچنین تاکید کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و انضباط در منطقه و فراهم کردن فضایی توام با آرامش برای مردم انجام خواهد داد.

فرمانده اسبق انتظامی مهاباد نیز در این مراسم گفت: امروز وظیفه نیروهای خدوم، ارزشی و انقلابی ناجا سنگین‌تر از گذشته است زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ سازمانی به اندازه نیروی انتظامی جلوی دید و قضاوت مردم نیست.

سرهنگ رضا ظهیریان ادامه داد: این سازمان در راستای تحقق نظم، امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی و زیر سایه سفارشات مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.

وی در خصوص عملکرد ۶ ماهه این فرماندهی در حوزه مواد مخدر گفت: امسال میزان کشف انواع مواد مخدر ۳۷ درصد افزایش یافته که بیشترین آن به ترتیب مربوط به مواد مخدر حشیش، هرویین، تریاک و شیشه است.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۶۰ درصد سرقت از منازل و ۳۴ درصد سرقت از خودروها کاهش یافته است، افزود: امسال بیش از ۸۸ درصد سرقت‌های سطح این شهرستان کشف و اموال تحویل مالباختگان شده‌است.

در ادامه این جلسه لوح تقدیر و سپاس از سرهنگ «رضا ظهیریان» فرمانده سابق انتظامی مهاباد و همچنین حکم مسوولیت سرهنگ «برزو تجاری» فرمانده جدید انتظامی  این شهرستان قرائت شد.

همچنین در ادامه این مراسم «محمد جهین» به عنوان رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد معرفی و از زحمات «صادق قادری» رییس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

شهرستان مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوبآذربایجان‌غربی قرار دارد.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

  

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.