استاندار مازندران وفاق و همدلی را گامی بلند در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه محرومیت زدایی و اشتغالزایی مازندران اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که نیروهای ارتش ،سپاه و بسیج علاوه بر قدرت بازدارندگی؛ در زمان بحران ها و بلایای طبیعی اصلی ترین یاری رسان مردم بوده اند.

وی افزود: هم اکنون در مواجهه با جنگ اقتصادی ظالمانه که هر روز نیز تشدید می شود ،بسیجیان همچنان در کنار مردم هستند .

استاندار مازندران گفت: اگر چه نمیتوانیم همه مشکلات را به تحریم پیوند بزنیم می بایست با پرهیز از اختلافات و تنش های احتمالی رضایتمندی مردم را از نظام و حکومت افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: عده ای برآنند تا ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند در چنین شرایطی اگر در کنار هم باشیم بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

حسین زادگان به سیل اخیر استان اشاره کرد و افزود: در این سیل همچون دهه 60 با وفاق و همدلی مردم ،نیروهای جهادی در کمترین زمان و کمترین هزینه توانستیم در مراحل ابتدایی،مشکلات را مهار کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: حضور داوطلبانه نیروهای جهادی در کنار دستگاه های اجرایی از روزهای نخست تاکنون این نوع مدیریت ،وفاق و اثربخشی را به ما نشان داد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب مستضعفان است و توجه به این بخش از جامعه می بایست در اولویت قرار بگیرد،افزود: بسیج و سپاه با ورود به این بخش اثربخشی خوبی در این زمینه از خود بجای گذاشتند.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید با همکاری و هم افزایی بسیج مستضعفان،بنیاد برکت و ستاد فرمان امام (ره) در رفع مشکلات کشور و مردم می توانیم گام های موثری برداریم.

وی تصریح کرد: مدیریت جهادگران بسیجی در اجرای پروژه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای دستگاه‌های دولتی باشد تا به دور ازپیچ و خم‌های زائد اداری کار را در سریع‌ترین زمان انجام دهند.

استاندار مازندران گفت: بعد از سیل پروژه‌هایی که نیاز به بازسازی سریع با کیفیت مناسب داشت را به سپاه استان سپردیم چون با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی کار به بهترین نحو انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.