حبیب‌الله قربانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر رشته تیراندازی به مناسبت هفته دولت با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور پیگیری شد و در نهایت در رشته تفنگ پسران آذربایجان‌غربی با ترکیب ۳ نفری  امیرحسین هدایت، آرشام مصریان و امیررضا فرجی توانست با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست قرار بگیرد و مدال طلای تیمی را از آن خود کند؛ تیم‌های ایلام و تهران نیز دوم و سوم شدند.

وی بااشاره به اینکه در بخش انفرادی آرشام مصریان عنوان چهارم و امیرحسین هدایت عنوان هشتم را کسب کردند، اظهار داشت: تیم استان در بخش تپانچه تیمی با ترکیب  ۳ نفری محمد حجازی، علی زمانلو و پیام مهرام  بعد از اصفهان، تهران و خوزستان مقام چهارم را کسب کرد؛ در بخش انفرادی تپانچه نیز پیام مهرام به عنوان پنجم دست یافت.

وی افزود: مسابقات تیراندازی دختران نیز از فردا چهارشنبه /۶شهریور/ آغاز می‌شود و تیم استان با ترکیب کامل در تپانچه و تفنگ شرکت خواهد کرد.

تیراندازی آذربایجان‌غربی در چند سال گذشته درخشش خوبی در مسابقات کشوری داشت و تیراندازان این استان نیز به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.

تیرماه و مردادماه گذشته هشت تیرانداز از آذربایجان‌غربی به تیم‌های مختلف کشور دعوت شدند.

۹۹۳۹/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.