سلمان فرضعلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رده سنی کمتر از 13 سال، محمد چنقانیان از اصفهان قهرمان شد، آروین رسول زاده از تهران به مقام نایب قهرمانی رسید و امیرحسین رضازاده از خوزستان و امیرعباس بروجردی از تهران بر سکوی سوم مشترک جای گرفتند.
وی اضافه کرد: در بخش جدول بازنده های زیر 13 سال نیز پارسا موسوی از خوزستان به مقام نخست رسید.
وی بیان کرد: در رده سنی زیر 15 سال پویا شفیع از تبریز به مقام نخست رسید، نیما شمیسا از تهران دوم شد و دانیال حسین زاده از گیلان و عارف خوانین زاده از یزد به مقام سوم مشترک رسیدند.
وی ادامه داد: در بخش جدول بازندهای زیر 15 سال نیز امیرحسین تبریزیان از ارومیه با برتری بر حریفان به مقام نخست دست یافت.
رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: تیم اسکواش این استان با 6 ورزشکار و هدایت مجید روحانی سرمربی سابق تیم‌های ملی و ایرج قنبری در این رقابت ها شرکت کرده بود.
به گزارش ایرنا هیات اسکواش آذربایجان غربی فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و به عنوان یک هیات نوپا در طول مدت هشت سال توانسته در ارزیابی فدراسیون جزو پنج هیات برتر ایران قرار گیرد.
هم اکنون در شهرستان های میاندوآب، ارومیه، اشنویه و پیرانشهر سالن اسکواش وجود دارد ولی هیات شهرستان های نقده، خوی، سلماس و مهاباد فاقد خانه اسکواش است.
اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک ‌نفره (2 بازیکن) و دونفره (4 بازیکن) در زمینی کاملا احاطه ‌شده با دیوارهای معمولا شیشه‌ ای بازی می‌شود و شیشه‌ای بودن دیوارها تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌ پذیر می‌کند.
یکی از دشواری‌ های اسکواش این است که برخلاف دیگر ورزش‌های راکتی، توپ در اغلب اوقات از پشت سر بازیکن می‌آید و هدف اصلی این بازی، ضربه‌ ای به توپ است که حریف نتواند به راحتی ضربه بعدی را به دیوار بزند و یا به دشواری واکنش نشان دهد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.