محمدعلی حبیب‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهل و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور با حضور ۲۵۳ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم در بخش زنان و مردان در سالن پورشریفی شهر تبریز برگزار شد.

وی بیان کرد: عباسی که تکواندو کار وزن منهای ۶۳ کیلوگرم استان است، با رسیدن به مرحله نیمه نهایی به همراه ورزشکاری از آذربایجان‌شرقی بر سکوی سوم جای گرفت.

وی ادامه داد: در این مسابقات آذربایجان‌شرقی (۲ تیم)، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور داشتند.  

هفته گذشته مونا عبدی دختر تکواندوکار بوکانی در رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا با پیروزی مقابل تمامی حریفان، مدال طلای وزن منهای ۴۱ کیلوگرم را برای ایران اسلامی کسب کرد.

 ورزش تکواندو آذربایجان‌غربی طی سه دهه گذشته بیشتر از رشته والیبال در ترکیب تیم های ملی ورزشکار داشت به طوری که موفق به کسب مدال‌های جهانی و بین المللی نیز شده‌اند ولی امروز این رشته پرطرفدار رزمی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و این امر توجه بیش از پیش مسوولان را می طلبد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.