حبیب الله قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'زهرا ربانی' در رشته تپانچه بادی در مصاف با 50 تیرانداز از سراسر کشور موفق به کسب مدال نقره شد.
وی بیان کرد: 'راشین سلطانی' دیگر تیرانداز استان در رشته تفنگ بادی بود و در پایان این رقابت ها بین 50 تیرانداز در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز این پیکارها را بر گردن آویخت.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 100 ورزشکار از 17 استان کشور در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.
رییس هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: بعد از پایان این رقابت ها راشین سلطانی با دعوت تیم مقاومت تهران در لیگ برتر تیراندازی کشور حضور خواهد داشت.
به گزارش ایرنا محمدحسین شریف زاده تیرانداز جوان ارومیه ای هم اکنون به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک 2020 توکیو که در شهر چانگون کره جنوبی در حال برگزاری است، حضور دارد.
کسب مدال طلای آسیایی «سارینا قرابت»، مدال نقره آسیایی «سولماز نقی‌ لو» و مقام چهارمی آسیا توسط «مهسا اروجی» در سال 1392 از افتخارات بانوان ملی پوش آذربایجان غربی است.
همچنین 'ثنا قلی بیگ لو' بانوی تیرانداز رشته تپانچه بادی تیر ماه امسال بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی تپانچه بادی نوجوانان و جوانان کشور جای گرفت.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.