به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عباس حسنلو شامگاه دوشنبه در یادواره ۲۶ شهید کارمند سردشت و ویژه برنامه گرامیداشت روز کارمند در این شهرستان اظهار داشت: سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول برای انسان‌ها است هستند که با از دست دادنشان متوجه قدر و منزلتشان می‌شود.
وی افزود: تجارت، بازار، تفریح و ورزش همه در جای خود محفوظ هستند اما  اگر امنیت نباشد این فعالیت‌ها و امور همگی با اختلال مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به جنگ بدر و محاصره و آزار و اذیت پیامبر و یارانش اضافه کرد: اگر دشمن با پیشرفته‌ترین سلاح و تجهیزات خود سخت‌ترین حمله‌ها را نیز داشته باشد ولی مردم در میدان باشند دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و شکست می‌خورد.
وی بیان کرد: استکبار جهانی و ایادی آن از زمان حرکت انقلاب هر روز نقشه‌ای برای این ملت و انقلاب می‌کشند، هر روز جنایاتی مرتکب می‌شوند و هر روز تحریمی اعمال می‌کنند اما مردم ایران اسلامی قهرمانانه در برابر آنها ایستاده‌اند.
حجت‌الاسلام حسنلو تاکید کرد: ایمان، اخلاص و نام مقدس الله اکبر رزمندگانِ، امروز لرزه به اندام دشمنان تا دندان مسلح انداخته و آنان را در مقابل جمهوری اسلامی به زانو در آورده است.
فرماندار سردشت نیز در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: مردم‌داری و مردم محوری، اخلاص و تلاش، ساده زیستی، رفتار سازمانی و شهروندمداری از با ارزش‌ترین و مهمترین شاخصه‌های شخصیتی یک کارمند و مدیر است.
اقصی نخشی‌پور افزود: این مؤلفه‌ها از شعارهای شهیدان رجایی و باهنر و از ضرورت‌های دولت است که در منویات مقام معظم رهبری نیز سفارش شده که همیشه باید خدمتگزار مردم بود.
وی با اشاره به عملکرد دولت در شهرستان سردشت بیان کرد: یکی از اقدامات مهم و شاخص دولت رسمی کردن مرز «کیله» برای تقویت و توسعه اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال در این منطقه بوده که اخیرا تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه مطالعه فاز اول ۱۰ هزار هکتار از اراضی پایاب سد سردشت نیز تا پایان سالجاری به پایان خواهد رسید اظهار داشت: طرح مطالعاتی گردشگری این شهرستان که تحویل پیمانکار داده شده بود نیز به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد: هشت طرح بوم‌گردی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که یکی از آنها در هفته دولت با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
در پایان این مراسم از ۵۰ فرمانده پایگاه‌های بسیج، کارمندان و مدیران ادارات نمونه این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
شهرستان سردشت ۲۶ شهید کارمند را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
سردشت با توجه به تناسب جمعیتی دومین شهر کشور از نظر تعداد شهدا در کشور است بطوری که در دوران دفاع مقدس ۸۵۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است.
۷۵۶۲/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.