محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در دیدار دبیران انجمن‌های ادبی استان افزود: فعالیت‌های ادبی و هنری برای بروز و ظهور چهره‌های فاخر یکی از مسائل مهم است و این امر بر توسعه نشاط اجتماعی و فرهنگی، تقویت اشتراکات ملی و مذهبی و نیز کمک به روند توسعه استان کمک می‌کند.
وی اضافه کرد: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت انجمن‌های ادبی و هنری و نیز تامین نیازهای آنان در دستور کار قرار دارد.
وی با تقدیر از فعالیت‌ روزافزن این انجمن‌ها، افزود: ظرفیت‌های متنوع فرهنگی و ادبی آذربایجان‌غربی زمینه‌ساز تاثیر انجمن‌های ادبی برای تقویت وحدت ملی است.
در ابتدای این نشست دبیران انجمن‌های ادبی استان به بیان فعالیت‌های انجام گرفته و نکته نظرهای خود در خصوص بهبود وضعیت شعر و داستان در استان پرداختند.

حمایت از انجمن‌های ادبی از طریق رفع مشکلات اعضای آن‌ها و اختصاص فضای فیزیکی مناسب از اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز معتقد است که آذربایجان‌غربی مجمع‌الجزایر ادبی است و ترکیب زبان‌های ترکی، فارسی و کردی از مزیت‌های قابل توجه برای این استان به شمار می‌رود. 

۹۹۱۸/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.