فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از کشف 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 4 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ رمضان فتح الهی در جلسه شورا هماهنگی مبارزه با موادمخدر سلماس گفت: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن، امری دشوار و طاقت فرساست و با توجه به اینکه تاکنون بیش از 800 نوع مواد مخدرصنعتی و سنتی شناسایی شده است، بای در زمینه معرفی و آگاهسازی جامعه در خصوص این مواد مخدر اقدامات جدی تری انجام دهیم.

سرهنگ فتح الهی بیان کرد: طی ماه های گذشته در محور سلماس تسوج ایست بازرسی رختار موفق به کشف محموله بزرگ پیش سازهای مواد مخدر شدیم که کشف این میزان پیش ساز موادمخدر در سطح آذربایجان غربی قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: رویکرد اجتماعی‌شدن مبارزه با موادمخدر امری مهم و ضروری است که مسئولان و خانواده‌ها را برای آموزش و آشنایی با مسائل پیشگیری از اعتیاد دعوت می‌کند .

فرمانده انتظامی سلماس با بیان اینکه عزم ملی برای رویکرد اجتماعی مقابله با اعتیاد باید در سطح جامعه بوجود آید، اظهار کرد: آموزش و پیشگیری دو اصل مهم برای تحقق این امر مهم است که همه ارگان‌ها و توده مردم باید وظیفه خود را درست در این باره انجام دهند .

وی بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی آماده همکاری و حمایت همه جانبه از دانشگاه ها و دانشجویانی است که می خواهند در زمینه اعتیاد  و مبارزه با مواد مخدر تحقیقات و پایان نامه دانش آموختگی داشته باشند.

سرهنگ فتح الهی تصریح کرد: هیچکس نمی تواند خود را از خطر مواد مخدر مصون بداند و همه مردم و مسئولین و خانواده هایشان در معرض خطر این پدیده شوم هستند و خانواده ها باید در زمینه مراقبت از اعضای خود خصثوصا فرزندان و جوانانشان در جلوگیری از اتادن در دام مواد مخدر و اعتیاد تمام تلاش خود را بکار گیرند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.