به گزارش ایرنا، پژمان امجدیان روز شنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر روانسر افزود: امروز اعتیاد قشر جوان و نوجوان را تهدید می‌کند و دشمن بر روی این مسئله سرمایه‌گذاری کرده تا استعدادها و ظرفیت های جامعه را به فنا ببرد و در نهایت به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
وی تصریح کرد: اجتماعی شدنِ مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار قرار گیرد و سمن ها، رسانه ها و شبکه های اجتماعی با همه توان در این مسیر باید اقدام کنند.
معاون فرماندار روانسر اظهار کرد: نباید موضوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر به یک مساله حاشیه ای تبدیل شود و اگر امروز به فکر چاره اندیشی و رفع این تهدید ملی نباشیم، به طور حتم همه آحاد مردم و خانواده ها دچار آسیب جدی خواهند شد
امجدیان ادامه داد: با توجه به رشد آمار اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نیازمند همت و تلاش بیشتر برای مبارزه با مواد مخدر هستیم که باید اعضای این ستاد و کارگروه های فرعی مبارزه با مواد مخدر نسبت به وظایف محوله اهتمام لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 777 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده افزود: تریاک بیشترین نوع موادی بود که کشف شده و در این راستا 85 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر گفت: در سالجاری 19 نفر از خرده فروشان مواد مخدر این شهرستان دستگیر شده اند که 11 نفر از آنان در زندان به سر می برند و در مقایسه با سال گذشته رشد 11 درصدی داشته است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.