معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از کسب رتبه دوم استان در شاخص های کسب و کار در شش ماهه دوم سال گذشته خبر داد .
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که بعد از ظهر امروز با حضور اعضای این شورا در شهرستان اشنویه برگزار شد، از کسب رتبه دوم استان در شاخص های کسب و کار در شش ماهه دوم سال گذشته خبر داد و گفت: این ارزیابی توسط اتاق بازرگانی ایران انجام و به استانداری ها اعلام شده است.
وی همچنین از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در بصورت بین المللی با محوریت اتاق بازرگانی ارومیه در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این همایش سعی می کنیم فرصت های سرمایه گذاری استان در بخشهایی مختلف ارائه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برای تسریع در انجام امور مربوط به استعلامات و صدور مجوزهای سرمایه گذاری افزود: با دستور استاندار محترم این سامانه را در سطوح بخشداری های استان نیز فعال می شود.
حسینی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان اشنویه نیز گفت: آب و خاک مناسب و طبیعت بکر و زیبا زمینه را برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در بخش های گردشگری ، ایجاد دامداری های صنعتی، کشت گیاهان دارویی و احداث گلخانه در این شهرستان فراهم کرده است.
وی، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان را از دیگر برنامه ها و اولویت های استان در سال رونق تولید عنوان کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.