رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت:  هزینه هر دقیقه عملیات اطفای حریق برای  شهرداری  800 هزار ریال است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ابراهیم شاد قوشچی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر ارومیه 10 ایستگاه است، بیان کرد: از سال 91 تا به امروز ؛  7 ایستگاه آتش نشانی جهت اطفای حریق در سطح شهر ارومیه احداث شده است.
وی عنوان کرد: با احداث ایستگاه های آتش نشانی در نقاط مختلف شهر میانگین زمان رسیدن مأموران آتش نشانی  به محل حادثه از 12دقیقه به 4دقیقه  در داخل سطح شهر  رسیده است .
شاد قوشچی در ادامه با بیان اینکه ناوگان اتش نشانی ارومیه  نیاز به توسعه دارد، بیان کرد: با توجه به سرانه جمیعت و  افزایش حوادث  در برخی از فصول سال نیازمند توسعه و تجهیز ماشین الات هستیم .
وی عنوان کرد: در وضعیت کنونی  نیازمند خرید خودروهای اتش نشانی و تجهیزات ویژه ای چون ست های هیدرولیکی و دستگاه جرثقیل هستیم .
شاد قوشچی در ادامه مهم ترین استراتژی سازمان را اموزش شهروندان دانست و گفت:  یکی از ھدف ھا و به عبارتی اصلی ترین و مھم ترین ھدف مدیران و مسئولان سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شھرداری گسترش آموزش و فرھنگ ایمنی و افزایش میزان آگاھی و ارتقاء سطح دانش تخصصی مخاطبان در زمینه ایمنی است و تمام تلاش ھا نیز براین مبنا انجام می گیرد.
وی بیان کرد:  آتش نشانی در جهت آموزش فرهنگ ایمنی کلاس های مختلف آموزشی  را اجرا و همچنین در مناسبت های ویژه ای بروشور ایمنی و توصیه های ایمنی در نمایشگاه ها و مراکز تجمع شهروندان توزیع  و مانورهای تمرینی و آموزشی نیزدر بین اقشار مختلف برگزار می کند .
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اطفای حریق و اشنایی با سیستم های ایمنی ساختمان را از جمله آموزش های لازم پیشگیرانه عنوان کرد و گفت:  آموزش های پیشگیرانه با هدف آگاه سازی جامعه بصورت پیوسته صورت می گیرد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.