به گزارش روز جمعه ایرنا، این المپیاد در 2 رشته مسابقات آبرسانی با موتور پمپ پرتابل و عملیاتی ترکیبی با حضور 28 تیم 9 نفره از سازمان های آتش نشانی سراسر کشور برگزار شد.
ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش نشانان و امدادگران، تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات و همچنین نقش و تاثیر حرفه‌ای جامعه هدف از اهداف المپیاد بود.
این مسابقات طبق قوانین فدراسیون بین المللی ورزش آتش نشانی و امدادگران با نظارت عالیه دفتر هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.
تیم های آتش نشانی کرج، کرمانشاه، سبزوار، شهرقدس، کاشان، اردکان، کرمان، سمنان، زاهدان، دلیجان، آمل، قزوین، مرودشت، بهشهر، شهریار، شهرکرد، کاشمر، ساری، ساوه، اراک، شاهرود، اصفهان، ایزدشهر، ارومیه، بیرجند،گرگان، رشت و یزد به رقابت پرداختند.
در پایان تیم عملیاتی ورزشی سازمان آتش ­نشانی اصفهان در رشته آبرسانی با موتور پمپ پرتال مقام قهرمانی این رشته را از آن خود کرد و شاهرود و کاشان دوم و سوم شدند.
همچنین تیم عملیاتی ورزشی سازمان آتش ­نشانی ساری در رشته عملیاتی ترکیبی اول شد و رشت و کرمان در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رشته انفرادی مسابقات عملیاتی ترکیبی عارف علی از آتش نشانی رشت، احمد سیاوشی از ساری و روح الله محمدی از آتش نشانی کرج به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مجموع نتایج نهایی در 2 رشته آبرسانی با موتور پمپ­ پرتابل و عملیاتی ترکیبی، سازمان آتش­نشانی شاهرود در جایگاه نخست قرار گرفت و ساری و کرج به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با 200 نیرو و 11 ایستگاه شبانه روزی به صورت تمام وقت در خدمت مردم است و شهروندان می توانند در هنگام وقوع حوادث با حفظ خونسردی با شماره رایگان 125 سازمان آتش نشانی تماس گرفته و عوامل این سازمان را از وقوع حوادث مطلع نمایند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.