داود فعال پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد جایگاه سی ان جی در شهرستان‌های بوکان، مهاباد، میاندوآب، نقده و پیرانشهر با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی هم اکنون در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها 300 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری خواهد شد، اظهار داشت: از مجموع این طرح ها پنج باب جایگاه از پیشرفت بالای 90 درصد برخوردار است و مابقی نیز کمتر از 60 درصد پیشرفت دارند.
فعال پور ادامه داد: با بهره برداری از این جایگاه ها تعداد جایگاه‌های سی ان جی در سطح منطقه میاندوآب (جنوب آذربایجان غربی) به 58 باب خواهد ‌رسید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با توجه به استقبال عمومی شهروندان در خصوص استفاده از سوخت پاک و همچنین صرفه جویی در مصرف بنزین، روزانه به صورت میانگین حدود 450 هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از جایگاه‌های سی ان جی در حال ساخت 100 هزار متر مکعب در ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.
به گزارش ایرنا 48 جایگاه سی ان جی در منطقه میاندوآب در حال حاضر در جنوب آذربایجان غربی فعال هستند که از این تعداد 21 باب تک منظوره و 27 باب جایگاه 2 منظوره است که به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک سی ان جی فعالیت دارند.
روزانه حدود 460 هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می شود.
شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب را بر عهده دارد.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.