داود فعال پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مصرف روزانه سی ان جی را در منطقه میاندوآب 460 هزار مترمکعب اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 14 میلیون مترمکعب سی ان جی در 48 باب جایگاه در منطقه میاندوآب‌ توزیع شده است.
وی ادامه داد: 46 باب جایگاه تک منظوره و 2 منظوره در منطقه میاندوآب موفق به اخذ تاییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: دریافت این تاییدیه ها در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، کاهش خطرات احتمالی در جایگاه ها، هزینه ها، نگهداری مطلوب و تعمیرات به موقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاه ها و در مدار بودن آنها بوده است.
فعال پور بیان کرد: هم اکنون چهار باب جایگاه سی‌ان ‌جی با پیشرفت بالای 90 درصد با مشارکت بخش خصوصی در شهرهای بوکان، میاندوآب و مهاباد در حال احداث است.
وی گفت: با افتتاح و بهره برداری از این چهار جایگاه، تعداد جایگاه های عرضه گاز طبیعی در این منطقه به 52 جایگاه می رسد و متوسط زمان سوختگیری نیز به کمتر از 10 دقیقه خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب را بر عهده دارد.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی و 161 کیلومتری مرکز استان واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.