به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در آیین نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار داشت: همگی وظیفه داریم در مقابل این انقلاب احساس مسوولیت کرده و برای استمرار آن تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم.
وی ادامه داد: 40 سال از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد و مردم تا به امروز به خوبی توانسته اند انقلاب را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه مردم برای حفظ و پایداری انقلاب تاکنون سنگ تمام گذاشته اند، اضافه کرد: امروزه همه ما مسوولان وظیفه داریم با تداوم راه و آرمان های شهدا، خدمت به مردم را سرلوحه عمل و رفتار خود قرار دهیم.
وی تاکید کرد: توقع مردم از مسوولان این است که با برنامه‌ریزی و درایت به ‌خصوص روحیه انقلابی و مدیریت جهادی به فکر چاره‌اندیشی در حل مسایل و رفع مشکلات معیشتی آنها باشند.
ماموستا امامی همچنین برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد: حضور پرشور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی امسال، به دشمنان می فهماند که این مردم همچنان حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه مهاباد از مردم این شهرستان دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و با فریاد بلند و شعارهای کوبنده به مستکبران عالم نشان دهند که مردم ما برای تداوم راه امام راحل (ره)، پیروی از رهبری و نیل به آرمان های انقلاب همچنان استوار و ثابت قدم هستند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی امسال 22 بهمن، دوشنبه هفته آینده برگزار می شود.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.