ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان بار با صدور 650 هزار بارنامه جابجا شده نشان دهنده فعالیت مناسب این ناوگان با وجود اعتراض به برخی کاستی هاست.
وی اضافه کرد: طبق این آمار روزانه به طور متوسط حدود 31 هزار تن بار در آذربایجان غربی جابجا شده است که رقم بسیار مناسبی به شمار می رود.
وی بیان کرد: نزدیک به 15 هزار خودروی باری در آذربایجان غربی فعال است که با وجود برخی مشکلات، به وظیفه خود با همه توان عمل می کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین از جابجایی نزدیک به چهار میلیون و 500 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب افزون بر 500 هزار سفر انجام شده است.
شکری با اشاره به وجود 670 دستگاه اتوبوس و یکهزار و 200 دستگاه سواری با میانگین عمر به ترتیب 9.5 و 10.5 سال ادامه داد: بیش از 30 هزار راننده در 2 بخش مسافر و بار مشغول کار در استان هستند.
به گزارش ایرنا، طی سال جاری برخی اعتراض های رانندگان در خصوص مشکلات شغلی و معیشتی آنان، موجب برخی نابسامانی ها در این بخش شد ولی با تدبیر مسوولان، این مشکلات برطرف شد.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.