معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از جابجایی نزدیک به چهار میلیون و 500 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی فروغ  فاریابی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طبق آمار نزدیک به چهار میلیون و پانصد هزار مسافر در قالب افزون بر پانصد هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان جابجا شده است.
وی افزود: تناژ حمل شده نیز توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای استان از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 8.5 میلیون تن و بارنامه های صادره نیز نزدیک به 650 بارنامه بوده است.
فاریابی با اشاره به وجود 670 دستگاه اتوبوس و 1200 دستگاه سواری با میانگین عمر به ترتیب 9/5 و  10/5 سال اضافه کرد: بیش از 30 هزار راننده در دو بخش مسافر و بار مشغول کار هستند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به زیرپوشش قرار گرفتن ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر در سامانه سپهتن افزود: ارتقاء بهره وری حمل و نقل عمومی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه ای عملکرد ناوگان، از اهداف اصلی استفاده از طرح سپهتن است.
وی در پایان گفت: سپهتن می تواند با تشخیص کارکردهای واقعی رانندگان تلاشگر و زحمتکش بستری برای شناسایی این عزیزان فراهم آورد و با کنترل سرعت تردد های بین شهری خطرات ناشی از تصادفات و سوانح را به شکل گسترده ای کاهش داده و نهایتا سلامتی و ایمنی خود رانندگان را تضمین کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.