رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: مسابقات کشتی جام شاهد در آذربایجان غربی برگزار می شود. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،کیومرث پور ایراندوست در نشست خبری بااصحاب رسانه بااشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام شاهد اظهار کرد: مسابقات کشتی جام شاهد از 6 تا 10 آذر در ورزشگاه 6 هزار نفری الغدیر ارومیه برگزار می شود.
 وی افزود: مسابقات کشتی جام شاهد جزو مسابقات سطح اول دنیا بوده و این مسابقات در رده بندی فدراسیون ها تاثیر گذار است و این مسابقات پشتوانه المپیک 2020 برای تیم ملی های کشور ها خواهد بود. 
پور ایراندوست در خصوص تاریخچه جام شاهد خاطر نشان کرد: اولین دوره جام شاهد در اردیبهشت 89 در دو رشته آزاد و فرنگی در آذربایجان غربی و دوره های بعدی آن در استان های دیگر و بعد چند سال این مسابقات در آذربایجان غربی برگزار می شود.
 وی اظهار کرد: تیم های ملی امید ارمنستان، روسیه، سوریه و ایران و 2 تیم کشور های از آذربایجان و ترکیه و 2 تیم از استان آذربایجان غربی در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.    پور ایراندوست ادامه داد: نماینده اتحادیه جهانی کشتی از کشور آفریقا جنوبی و داوران معرفی شده از طرف فدراسیون در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی در خصوص وضعیت کشتی استان گفت: در رده سنی نونهالان، امید، نوجوانان و جوانان آذربایجان غربی مقام هایی در سطح کشور کسب کرده اند و امید است سال 98 سال خوبی برای کشتی باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.