عبدالله چمن گلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 300 کشتی گیر در قالب 32 تیم از کشورهای مختلف جهان در این رقابت های حضور داشتند و تیم های ترکیه و روسیه به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.
به گفته وی در بخش سنگین وزن این رقابت ها 'عبدالله قمی' از آذربایجان غربی قهرمان قهرمانان شد و مدال طلا گرفت و حجت صدقی نیز مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: طاهر کاسب و مهدی رحمتی از آذربایجان غربی نیز به ترتیب در رده های پنجم و هفتم ایستادند و احمد احمدی، مسافر و ابراهیم آذرنگ هر سه نهم شدند.
به گزارش ایرنا روسیه، جمهوری آذربایجان، قرقیزستان، مولداوی، قزاقستان، اوکراین، گرجستان، یاکوتستان، عراق، بلاروس، اندونزی، ویتنام، انگلیس، ترکیه، صربستان، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، مقدونیه، تاجیکستان، ازبکستان، مغولستان، قبرس، ایتالیا، داغستان، چچنستان، لهستان، پاکستان و تیم آذربایجان غربی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها شرکت داشتند.
وی ادامه داد: کشتی گیران در این رویداد ورزشی بین المللی در هفت وزن 55، 60، 65، 70، 80، 90 و 130 کیلوگرم به مدت 2 روز با هم به رقابت پرداختند.
این رقابت ها به مناسبت نود و هشتمین سالگرد آزادسازی شهر 'ماراش' ترکیه از دست اشغالگران فرانسوی در 12 فوریه 1921، همه ساله در این شهر برگزار می شود.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.