مهرداد مردانی روز جمعه پس از کسب نشان نقره در رقابت های جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار بود و با توجه به این که طرح رنکینگ جهانی بود همه کشتی گیران مطرح جهان آمده بودند تا سهمیه ورود به المپیک را بگیرند.
دارنده مدال نقره رقابت های جام تختی افزود: پیش از آغاز مسابقات تمرینات بسیار خوبی انجام داده بودیم و از هر لحاظ آماده کسب مدال بودم اما در بازی فینال نتوانستم آن گونه که باید ظاهر شوم و نتیجه را به حریف قرقیزستانی واگذار کردم.
وی عنوان کرد: تیم هایی همچون ترکیه ، قزاقستان و قرقیزستان با نفرات اصلی خود وارد مسابقات شدند و این موضوع قدری کار ما را سخت تر کرد. با توجه به برگزاری مسابقات در ایران مطمئنا تمام کشتی گیران کشورمان به دنبال کسب خوش رنگ ترین مدال هستند.
مردانی افزود: دور نخست با قرعه استراحت مواجه شدم اما در مرحله بعد با حریف آذربایجان کشتی گرفتم که از سد این حریف عبور کردم همچنین در بازی بعد خود بار دیگر کشتی گیری از آذربایجان را شکست دادم.
وی ادامه داد: در بازی مرحله نیمه نهایی برابر کشتی گیر قزاقستان به مزدان رفتم که در یک دیدار بسیار سخت این کشتی گیر را از پیش رو برداشتم و راهی فینال شدم.
کشتی گیر کشورمان عنوان کرد: در بازی فینال به مصاف ژوژو پبکوف قرقیزستان رفتم که در یک کشتی نفس گیر و با دعای خیر مردم برنده بازی شدم. در کل خوشحالم که توانستم با کسب این نشان قدری از محبت های مردم را جبران کنم.
به گزارش ایرنا مهرداد مردانی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر مراد بازاروف از آذربایجان را مغلوب کرد، وی در دور بعد ساکیت گولیف از آذربایجان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر صفر از سد میرامبک آیناگولوف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد، حریف مردانی در دیدار فینال اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان بود که مغلوب این حریف شد و به نایب قهرمانی در این وزن رسید.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.