ناصر محمدصالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مسابقات کاراته امیدهای قهرمانی کشور شب گذشته در شهرستان مریوان پایان یافت و سینا جلیلیان و مهران حیدری موفق به کسب دو مدال برنز شدند.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات وزن 55- کیلوگرم که با حضور 64 کاراته کا برگزار شد، جلیلیان موفق شد در کنار کاراته کای البرزی به مقام سوم مشترک دست یابد.
محمدصالحی ادامه داد: در وزن 67- کیلوگرم نیز حیدری موفق شد در حضور 79 کاراته کای دیگر در کنار ورزشکاری از آذربایجان غربی مقام سوم مشترک را کسب و مدال برنز را به گردن بیاویزد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها تیم کرمانشاه با کسب دو مدال برنز در کنار استان مرکزی جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.
وی در پایان گفت: بیش از 400 کاراته کا از سراسر کشور در این رقابت حضور داشتند که در نهایت تیم مازندارن با سه طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

** یک مقام سومی حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان و شرکت چهار کشتی گیر کرمانشاهی در این رقابت ها، اظهار کرد: بهترین مقام نمایندگان کرمانشاه در این رقابت ها یک مقام سومی بود.
منصور کیانی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: علی آرین پور در کشتی آزاد و محمدسعید عزیزی، پیمان جلیلوند و محمد امین کیانی در کشتی فرنگی از استان کرمانشاه در این رقابت ها حضور داشتند.
وی ادامه داد: در وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد، آرین پور به عنوان تنها کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این بخش، نتوانست به نتایج خوبی دست یابد و در نهایت به کسب مقام پنجمی بسنده کرد.
کیانی افزود: در رقابت های بخش فرنگی و وزن 66 کیلوگرم محمدسعید عزیزی توانست با ایستادن در رده سوم بهترین مقام کشتی گیران کرمانشاهی را کسب کند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه در مسابقات وزن 74 کیلوگرم، پیمان جلیلوند از کرمانشاه مقام پنجم را بدست آورد، افزود: در رقابت های وزن 96 کیلوگرم نیز محمدامین کیانی کشتی گیر کرمانشاهی نتوانست به جایگاهی بهتر از نهمی دست یابد.
وی در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات انتخابی به عضویت تیم های ملی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت های آسیایی تایوان و جهانی فنلاند در می آیند که رقابت های آسیایی تایوان اردیبهشت امسال برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.