به گزارش ایرنا، جواد زاهدی روز سه شنبه در جلسه کارگروه هفته ملی کودک افزود: امسال این برنامه ها با محوریت شعار ' آینده را باید ساخت' طرح ریزی و اجرا می شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه 3.1 درصد جمعیت آذربایجان غربی را کودکان تشکیل می دهند و برای اجرای برنامه های مختلف در راستای خدمت رسانی به این کودکان، باید سایر دستگاه ها نیز به کمک ما بیایند.
وی با اشاره به افتتاح انجمن قصه گویی آذربایجان غربی همزمان با هفته کودک اضافه کرد: مجوز احداث موزه تخصصی کودک در ارومیه نیز دریافت شده و بنا داریم تا دهه فجر به بهره برداری برسانیم.
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: جامعه ما وارد فضای جدیدی شده و باید برخی مسائل دست و پا گیر را در این برهه کنار بگذاریم .
اکبر محمدی افزود: تقویت مشارکت های اجتماعی یک اصل است که باید در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان توجه ویژه ای به این امر صورت گیرد.
وی بیان کرد: در سالهای اخیر با تشکیل سازمان اجتماعی کشور، نگاه جدیدی به مسائل و آسیب های اجتماعی شده است تا شاید بتوانیم در آینده شاهد رفتارهای اجتماعی درستی باشیم.
به گزارش ایرنا، برنامه های هفته کودک از 14 تا 20 مهر در کشور برگزار می شود.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.