به گزارش ایرنا، سرهنگ مجید محبعلی امروز /شنبه/ در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان محلی این شهرستان برگزار شد، افزود: دوران دفاع مقدس بارزترین نشانه استقامت و صبر مردم ایران بخصوص جوانان ایرانی در تاریخ بوده و مرور این دوران بخصوص برای نسل جوان ضروری است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس حماسه تاریخی جوانان بسیجی است که با تاسی از قیام نهضت عاشورا حسینی (ع) و در سایه رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت و همه ما باید از این رشادت رزمندگان درس بگیریم.
سرهنگ محبعلی افزود: امروز ملت‌ های آزادیخواه و عدالت‌طلب ایران بخصوص جوانان با الگوپذیری از شجاعت رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس، جسارت مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی را کسب کرده اند و توانایی مقاومت با هرگونه تحریک را دارند.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی و برخی کشورهای عربی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جنگ های نیابتی را در یمن و برخی کشورها راه انداختند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند ولی مقاومت ملت ایران این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.
فرمانده نیروی انتظامی بوکان گفت: دشمنان علاوه بر جنگ نیابتی با تحریم های ظالمانه خود می خواهند جمهوری اسلامی ایران از آرمان های خود دست بردارند.
وی گفت: اتاق فکر دشمنان اسلام به اتاق های وزرات دارایی و اقتصاد انتقال داده شده تا شاید بتوانند از این طریق به نظام ضربه زده و مردم ما را از آرمان های انقلاب مایوس سازند.
فرمانده سپاه بوکان نیز در این مراسم، گفت: هشت سال دفاع مقدس استقلال و خودکفایی را در مقابل دشمنان اسلام به ماه هدیه کرد.
سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی ادامه داد: دفاع مقدس، ملت ایران را به یک ملت منسجم و مقاوم در برابر متجاوزان و بیگانگان و در راس آنان استکبار جهانی تبدیل کرد و این امر باعث شد که هیچ یک از کشورهای متجاوز و نیروهای تروریستی نتوانند به آن چشم طمع داشته باشند.
به گزارش ایرنا، تعدادی از کارکنان سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی بوکان نیز در این آیین با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.